Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomo¶ć |
vida
Doł±czył: 21 Lip 2020 Posty: 57
|
Wysłany: Pi± Lip 01, 2022 20:51 Temat postu: راه ها& |
|
|
بخش 3: انتخاب فهرست کوتاهی از اسامی خاص برای برند ها
7. کمتر، بیشتر است
"کمتر بیشتر است" یک اصل معتبر در برندسازی است و به ویژه در نامگذاری. برای اینکه یک نام تجاری به راحتی به یاد ماندنی باشد، در حالت ایده آل باید دو، سه یا حداکثر چهار هجا باشد.
برخی از طراحی اسم آنلاین با نام های کوتاه و به یاد ماندنی مانند Red Bull، Accenture، Lush و Coca-Cola متولد می شوند. در موارد دیگر، شرکت ها مخفف های کوتاه برای نام های طولانی ایجاد می کنند:
مرغ TES tockwell & J Co به "تسکو" تبدیل شد
B ayerische M otoren W erke 'BMW' شد
K entucky F ried C hicken اکنون از صدای سالم تر "KFC" استفاده می کند
اکثر خوانندگان The F inancial Times "FT" را درخواست می کنند.
یکی دیگر از گزینههای نامهای طولانی، ایجاد یک مختصر است که در دنیای الکل به آن «تلفن نوار» گفته میشود. اگر این کار را نکنید، مصرف کنندگان آن را برای شما انجام خواهند داد! مثالهایی مانند «Stoli»، «Chevy»، «the Beeb»، «Amex» و «FedEx». مصرف کنندگان روسی آبجو ممتاز Zolotaya Bochka ("بشکه طلایی") که من و دیوید تیلور، شریک ورزشگاه برند، برای SAB Miller ایجاد کردیم، نام تجاری را با محبت به "ZoBo" کوتاه کردند. _________________ خرید بک لینک تضمینی |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Pi± Lip 01, 2022 20:51 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|